Ի՞նչ փաստաթուղթ է պետք կցել

Աննա.

Հարգելի հաշվապահներ, խնդրում եմ պատասխանել:
2011թ. հունվարի 1-ից հետո ԱԱՀ-ով աշխատող հիմնարկներից մինչև 100 հազար դրամ արժեքով ՀԴՄ-ի կտրոնով գնված ապրանքի արժեքի մեջ կարելի՞ է ԱԱՀ-ի չափը հաշվանցել: Եթե այո, ապա ի՞նչ փաստաթուղթ կցենք հետը, որ լինի ճիշտ (եթե հիմնարկը բացի ՀԴՄ-ի կտրոնից հարկային հաշիվ չի տրամադրում ):

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
1 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Anahit

Համաձայն ԱԱՀ մասին ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածում կատարված փոփոխությունների, ԱԱՀ-ի գումարը հաշվանցելու համար պարտադիր պետք է ունենալ նոր կարգով դուրս գրված /հատուկ գեներացված համարներով/ թղթային կամ էլեկտրոնային հարկային հաշիվը: Աjս պարագայում կարևոր չէ` վճարումը կատարվել է կանխիկ /ունեք չեկ կամ դրամարկղի մուտքի օրդեր/, թե անկանխիկ /բանկով/: