ԱՁ-ն փոխել է իր անձնագիրը

Աշխեն.

Հարգելի հաշվապահներ, ԱՁ-ն փոխել է իր անձնագիրը: Այս դեպքում անհրաժե՞շտ է արդյոք հարկային տեսչությունում տեղյակ պահել այդ մասին, և արդյո՞ք ժամկետ կա սահմանված տեղյակ պահելու վերաբերյալ, քանի որ 2 ամիս է, ինչ փոխել է անձնագիրը: Կանխավ շնորհակալություն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
5 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Ադելինա

Անձնագիր փոխելու դեպքում դուք պարզապես անձնագրային բաժնից տեղեկանք վերցրեք, որտեղ նշված կլինի Ձեր նախկին անձնագրի տվյալները, ինչպես նաև Ձեր անձնագիրը փոխելու մասին տեղեկություն:

David

1.Անհրաժեշտ է փոխել սոց. քարտը
2.անձ, սոց.քարտ, պետ. ռեգիստրի վկայականը և 1500 դրամի տուրքի անդորրագրով ներկայանալ Ձեր պետ. ռեգիստրի տարածքային բաժին:
Ձեզ կտան պետ. ռեգիստրի վկայականի ներդիր:

Սուսաննա

Խնդրում եմ ինձ օգնեք մի հարցում, եթե ես ԱՁ-եմ և գրանցված եմ որպես տնօրեն, աշխատող չունեմ, արդյո՞ք պետք է ես եռանսյակային հաշվետվություններ ներկայացնեմ հարկային տեսչություն, և այն տրված է վարձակալությամբ, թե՞ միայն տարեկան հաշվետվություն պետք է տամ: Նախօրոք շնորհակալ եմ:

Սրբուհի

Հարգելի Սուսաննա, եթե դուք եկամտային հարկը նկատի ունեք, դա ձեզ չի վերաբերվում, դուք վարձու աշխատող չունեք, իսկ նոր 2013 շրջանառության հարկի մասին օրենքով դուք եռամսյակը մեկ պետք է շրջանառության հարկ վճարեք և հաշվետվություն ներկայացնեք, ինչպես նաև պետք է տարեկան հաշվետվություններ ներկայացնեք:

Սիրուշ

Հարգելի Աշխեն, ինձ հետաքրքիր է, թե ինչպիսի ավարտ ունեցավ Ձեր պրոբլեմը, ավելի ճիշտ` հարկայինի հետ կապված: Խնդրում եմ փատասխանեք էլ. փոստով sirushevoyan շնիկ mail.ru