Արդյոք անհրաժե՞շտ է նոր հրամանագիրք

Սուսաննա.

Խնդրում եմ, ասեք՝ եթե գրանցամատյանի վարումը դադարեցվել է, ապա աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանների համար նոր հրամանագիրք պե՞տք է ունենալ:

Կիսվել՝

7 մեկնաբանություն - “Արդյոք անհրաժե՞շտ է նոր հրամանագիրք

  1. Եթե վարել եք հրամանագիրք, ապա կարող եք շարունակել գրանցել հրամանները այնտեղ, եթե ոչ, ապա պետք է վերցնեք նորը: Կարող եք կարդալ ՀՀ Կառավարության N 1882-Ն որոշումը:

  2. Հարգելի Կարինե,

    ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄԸ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
    ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳ
    2. Իրավական ակտն ընդունող մարմինները պարտավոր են պահել իրենց ընդունած իրավական ակտերի հաշվառման մատյան:

    Ամենահարմար տարբերակը դա հրամանագիրքն է: 😉

  3. «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքով՝ պարտադիր է, իսկ տեսչության աշխատողները կարծում են, թե մենակ ԱՕ-ն հերիք է հաշվապահ կամ կադրերի մասնագետ լինելու համար:

  4. Մասնակցեք աշխատանքի տեսչության կողմից կազմակերպվող սեմինարին և կհամոզվեք, որ հրամանագիրք վարելը պարտադիր չէ:

Մեկնաբանել և վաստակել 25 դրամ

Ձեր էլ․ փոստը չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *