«

»

Апр 29 2014

Ապրանքի գնում ինտերնետով

Arevik.

Բարև ձեզ: Ես մոտ 2 ամիս առաջ ինտերնետ խանութից պատվիրել եմ բիժու, որը դեռ ինձ չի հասել, և կարծում եմ` պատճառը մաքսատուրքի մեջ է, քանի որ դրանից առաջ ևս պատվիրել էի, և այս մեկից պետք է 10% գանձվի: Մոտ օրերս տանը չեմ գտնվել, և հավանականությունը մեծ է, որ զանգահարել են, բայց չեն կարողացել կապվել ինձ հետ: Խնդրում եմ ասեք` ինչպե՞ս կարող եմ կապվել և իմանալ` իմ բեռը Հայաստանում է, թե ոչ, և եթե այո՝ ինչպե՞ս կատարեմ վճարումը և որտեղի՞ց վերցնեմ իմ իրը:

Ֆեյսբուքյան մեկնաբանություններ

4 մեկնաբանություն

Перейти полю для комментария

  1. Аватар
    Կարեն

    Հարգելի Արևիկ, շատ դեպքերում ապրանքը ուղղակի կորում է ճանապարհին: Նման դեպքերում կապվեք ապրանք ուղարկողի հետ, նա ձեզ կուղարկի նորը: Նույնիսկ լինում է, որ նորն են ուղարկում, հետո հինն էլ է գալիս 🙂

    1. Аватар
      Արևիկ

      Շնորհակալություն:

  2. Аватар
    Գրիգոր

    Արևիկ ջան, եթե դժվար չի, տվեք ձեր ֆեյսբուքի հասցեն: Մի քանի հարց ունեմ` կապված ինտերնետով ապրանք պատվիրելու հետ, և շատ շնորհակալ կլինեի, եթե օգնեիք ինձ:

    1. Аватар
      Արևիկ

      Բարև Ձեզ: Կարող եք ինձ գրել hambardzumyanarevik շնիկ mail.ru իմ էլ. հասցեին: Ուրախ կլինեմ, եթե կարողանամ օգնել:

Մեկնաբանել

Վաստակի՛ր գումար՝ այս նյութը մեկնաբանելով

Աջակցություն կայքին idram ID 796528160