Ինչպիսի՞ գրքերի և գրանցամատյանների առկայությունն է պարտադիր

Արաքս․

Հարգելի հաշվապահներ, պարզեցված հարկային համակարգում գործող սուբյեկտները պարտավո՞ր են վարել եկամուտների և ծախսերի հաշվառման գիրք, թե՞ ոչ։ Եվ չէի՞ք ասի՝ ինչպիսի՞ գրքերի և գրանցամատյանների առկայությունն է պարտադիր կամ ցանկալի։ Նախապես շնորհակալություն։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
ABI Accounting

ՍՊԸ-ների դեպքում դրամարկղային գիրք է անհրաժեշտ վարել։

Արթուր

Մի ժամանակ կար պարզեցված հարկ, և կար հասույթի գիրք, որտեղ պետք է լրացվեր հասույթը։ Հիմա գրքերի կարիք չկա, քանի որ հաշիվները դուրս են գրվում էլեկտրոնային եղանակով։ Նույնիսկ կարող եք դրամարկղային գիրքը վարել էլեկտրոնային եղանակով։ Հրամանագիրքն էլ պարտադիր չէ։

Հիմա պարզեցված հարկ ասելով՝ երևի նկատի ունեք շրջանառության հարկը։ Կազմակերպությունների և ԱԱՀ վճարող համարվող ԱՁ-ների համար պարտադիր է միայն դրամարղկային գրքի վարումը։

Tigran

Ներքին հաշվառման համար կամավոր վարեք, իսկ պարտադիրը էլեկտրոնային կամ թղթային եղանակով դրամակղային գիրք վարելն է, մնացած դեպքերում եթե կարիք ունեք գրանցամատյանների վարեք, մեկ էլ զորահավաքային մասով կա օրենքով պարտավորություն գրանցամատյան վարելու:

Karine

Ցանկացած կազմակերպության համար պարտադիր է միայն դրամարկղի գիրք վարելը թղթային կամ էլեկտրոնային եղանակով։ Իսկ Ձեր ներքին աշխատանքները ճիշտ կազմակերպելու համար կարող եք վարել նաև գրանցամատյաններ։