Արդյոք անհրաժե՞շտ է նոր հրամանագիրք

Սուսաննա.

Խնդրում եմ, ասեք՝ եթե գրանցամատյանի վարումը դադարեցվել է, ապա աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանների համար նոր հրամանագիրք պե՞տք է ունենալ:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
7 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Վիկտորյա

Եթե վարել եք հրամանագիրք, ապա կարող եք շարունակել գրանցել հրամանները այնտեղ, եթե ոչ, ապա պետք է վերցնեք նորը: Կարող եք կարդալ ՀՀ Կառավարության N 1882-Ն որոշումը:

Սուսաննա

Հարգելի Վիկտորյա, շատ շնորհակալ եմ:

Վիկտորյա

Խնդրեմ 🙂

Կարինե

Հրամանագիրք վարելը պարտադիր չէ:

Վիկտորյա

Հարգելի Կարինե,

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄԸ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳ
2. Իրավական ակտն ընդունող մարմինները պարտավոր են պահել իրենց ընդունած իրավական ակտերի հաշվառման մատյան:

Ամենահարմար տարբերակը դա հրամանագիրքն է: 😉

Նատա

«Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքով՝ պարտադիր է, իսկ տեսչության աշխատողները կարծում են, թե մենակ ԱՕ-ն հերիք է հաշվապահ կամ կադրերի մասնագետ լինելու համար:

Կարինե

Մասնակցեք աշխատանքի տեսչության կողմից կազմակերպվող սեմինարին և կհամոզվեք, որ հրամանագիրք վարելը պարտադիր չէ: