Արդյո՞ք պետք է էլեկտրոնային հաշիվ դուրս գրել

Hayk.

Հարգելի հաշվապահներ, կարո՞ղ եք ասել՝ շրջանառության հարկով աշխատող ընկերությունը ոչ ռեզիդենտին ծառայություններ մատուցելիս արդյո՞ք պետք է հաշիվը էլեկտրոնային եղանակով ուղարկի:

0

Ֆեյսբուքյան մեկնաբանություններ

Accountant.am
Author: Accountant.am

4 thoughts on “Արդյո՞ք պետք է էլեկտրոնային հաշիվ դուրս գրել

  1. Այո, երկու հաշիվ եք գրում՝ մեկը ոչ ռեզիդենտի մայրենի լեզվով, արտարժույթով, թղթային, իսկ մյուսը՝ հաշվի ամսաթվի դրությամբ ԿԲ փոխարժեքով, էլեկտրոնային:

    0
  2. Հարգելի Վարդ, փոփոխությունը ներդրվել է ս.թ. մարտի 17-ից, սակայն իմ կարծիքով, կարող եք մինչև այդ էլ դուրս գրված հաշիվները գրանցել էլեկտրոնային հաշիվների համակարգում՝ առաքման ամսաթիվը նշելով Ձեր հին հաշվի ամսաթիվը:

    0
    1. Արմեն, որ խնդրեմ կասեք` մարտի 17-ին որ օրենքով կամ որոշմամբ է ներդրվել այդ փոփոխությունը:

      0

Մեկնաբանել

Ձեր էլ. փոստը չի հրապարակվելու: Պարտադիր է լրացման համար - *