Աշխատանքային գրքույկի վարման կարգ

Ռուզաննա.

Բարև Ձեզ։ Խնդրում եմ ասեք՝ աշխատանքային գրքույկի ձեռք բերման և վարման սխեման ըստ ՀՀ օրենքի։ Կանխավ շնորհակալ եմ։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Ալլա

Հիմա աշխատանքային գրքույկ չեն վարում, աշխատողի ընդունման և ազատման տվյալները մուտքագրվում են էլեկտրոնային տարբերակով գրանցման հայտի միջոցով։

Զոյա

Հարգելի Ռուզաննա, եթե Ձեր կազմակերպությունը դեռ չի թվայնացրել աշխատողների աշխատանքային գրքույկները, ապա արեք այդ գործընթացը և այլևս աշխատանքային գրքույկներ մի վարեք:

Tigran

Աշխատանքային գրքույկի վարման կարգ արդեն քանի տարի է չի գործում, այլ վարվում է անձնավորված հաշվառում ըստ գրանցման հայտերի ու քաղիրավական պայմանագրերի:

Արփինե

Բարի օր։
Արդեն 3-4 տարի է աշխատանքային գրքույկները դուրս են եկել շրջանառությունից։