Ինֆոէքսպերտ – 1C Տեխնիկական աջակցություն

1C կառավարման ավտոմատացված համակարգը բարդ, դինամիկ փոփոխվող մեխանիզմ է, որի հուսալիությունն ու ֆունկցիոնալությունը պարբերական վերլուծության և վերահսկողության կարիք ունեն:

Ամեն տարի 1C տեղեկատվական համակարգերը կատարելագործվում են, առաջ են գալիս նոր հնարավորություններ, նրանց հետ աշխատանքը դառնում է ավելի հարմար և հետաքրքիր:

Միևնույն ժամանակ աճում են 1C համակարգի օգտատերերի և այն մատուցող մասնագետների որակավորման հանդեպ պահանջները: Դա առավել շատ վերաբերում է խոշոր ծրագրային պրոդուկտներին:

Ի՞նչն է մտնում 1C համակարգի Տեխնիկական սպասարկման հասկացության մեջ:

• 1C համակարգով աշխատանքում խորհրդատվության տրամադրում
• 1С համակարգում կանխարգելիչ և կանոնակարգված աշխատանքների իրականացում
• Դիագնոստիկա և թերությունների վերացում
• 1С համակարգի արագ ազդեցության վերլուծություն և օպտիմալացում
• Անհրաժեշտության դեպքում համակարգի ֆունկցիոնալության զարգացում

Կախված 1С համակարգում ծագող բարդություններից՝ խորհրդատվական ծառայությունները (1С – ի տեխնիկական սպասարկում) կարող են կրել տեխնիկական կամ մեթոդաբանական բնույթ և մատուցվել հետևյալ աշխատանքների գծով՝
• Կանոնակարգված օպերացիաների կատարման հաջորդականության մշակում
• Հաշվետու տվյալների ձևակերպում
• Տեղեկատուների, փաստաթղթերի կամ հաշվետու տվյալների լրացման կարգը
• Վերլուծական հատվածների արտացոլումը՝ դրանց միջոցով մասնագիտացված հաշվետվությունների ձևերի ձևակերպման հնարավորությամբ
• Հաշվապահական և հարկային հաշվառման ամբողջական և հավաստի պարամետրերի ավտոմատ լրացման ձև:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
0 Մեկնաբանություն
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները