Ի՞նչ է անհրաժեշտ ԱՁ-ին էլեկտրոնային համակարգով աշխատելու համար

Mari.

Հարգելի հաշվապահներ, ունեմ այսպիսի մի հարց. Ա/Ձ-ն նոր է բացվելու, հավանաբար աշխատելու է ԱԱՀ-ով և գործընկերների հետ գործարքները (առք ու վաճառք) իրականացնելու է էլեկտրոնային համակարգով: Ի՞նչ պայմաններ են անհրաժեշտ անհատ ձեռներեցին էլեկտրոնային համակարգով աշխատելու համար (օրինակ` էլեկտրոնային ստորագրություն և այլն…): Կանխավ շնորհակալություն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
1 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tehmine

Հարգելի Մարի,
ԱՁ-ի համար նույնականացման քարտ եք հանելու, Էկենգ (ekeng.am) կազմակերպությանը փոխանցելու եք 3 000 դրամ սպասարկման արժեք, կնքելու եք հարկային մարմնի հետ էլեկտրոնային համակարգով աշխատելու պայմանագիր, ստանալու եք ծածկանուն taxservice.am և e-invoicing մուտք գործեու համար: