Արդյո՞ք պարտադիր է հրամանագրքի վարումը

Կարինա.

Բարև ձեզ: Խնդրում եմ պատասխանեք` հրամանագիրք պե՞տք է վարել, թե՞ ոչ, կամ եթե ոչ, ապա ի՞նչ մատյանում և ինչպե՞ս ենք գրանցելու հրամանները, արձանագրությունները, համաձայնագրերը: Շնորհակալություն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
2 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
T

Հրամանագիրք պետք է վարեք:
Ներքին` արձանագրությունների, համաձայնագրերի և այլնի համար: Եվ 1 հատ էլ աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանագիրք:

Նարինե

Ճիշտ է` 2012թ.-ին սեմինարների ժամանակ ասում էին` հարկավոր չէ, սակայն ուսումնասիրել եմ 2013թ. կադրային գործերը, և այնտեղ պահանջվում էր: