«

»

Jul 17 2014

Ինչպե՞ս ուղարկել զրոյական հաշվետվություն

Մանե.

Հարգելի հաշվապահներ, խնդրում եմ պատասխանել հարցիս.

Տվյալ ժամանակահատվածի համար ինչպե՞ս ուղարկեմ եկամտային հարկի զրոյական հաշվետվություն, երբ ժամանակաշրջանը ընտրելիս որև աշխատող չի բերում, քանի որ նախորդ ամիս բոլորին ազատել եմ աշխատանքից: ՀՏ-ն ասում է, որ վարչական տուգանքներից ազատվելու համար պետք է պարտադիր զրոյական հաշվետվություն ուղարկեք: Նախապես շատ շնորհակալ եմ:

Facebook մեկնաբանություններ

4 մեկնաբանություն

Skip to մեկնաբանություն form

  1. Avatar
    Inga

    Եթե բոլորին ազատել եք աշխատանքից, ապա եկամտային հարկի զրոյական հաշվետվություն ներկայացնելու անհրաժեշտություն չկա, վարչական տուգանք չեք ստանա, եթե դուք գրանցված աշխատող չունեք:

  2. Avatar
    Edgar

    Եթե դուք ուզում եք անհատ ձեռնարկատիրոջ համար ուղարկել եկամտային հարկի զրոյական հաշվետվություն ու նախկին ամիս ազատել եք աշխատողներին, ապա ասեմ ձեզ, որ նման բան գոյություն չունի, քանի որ դուք արդեն տվել եք նախկին ամսվա համար եկամտային հարկի հաշվետվություն ու վարձու աշխատող չունենալու դեպքում պարտավոր չեք զրոյական նորից տալ… Իսկ եթե խոսքը գնում է ՍՊԸ-ի մասին, ուրեմն դուք տնօրենին ազատելու հետ միաժամանակ պետք է տված լինեիք դադարի դիմում:

    1. Avatar
      Մանե

      Շնորհակալ եմ շատ պատասխանի համար, բայց խոսքը Համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպության մասին է (ՀՈԱԿ): Տնօրենին ազատել եմ, հաշվետվությունը ուղարկել եմ, բայց դադարի դիմում չեմ ներկայացրել:

  3. Avatar
    Armina

    Ոչ մի զրոյական հաշվետվություն պետք չի ներկայացնել: Իմ հետ նման դեպք պատահեց, ուղղակի գրավոր հայտարարություն ներկայացրեցի, որ տվյալ ամսին աշխատող չի ունեցել կազմակերպությունը և վերջ:

Մեկնաբանել

Ձեր էլ. փոստը չի հրապարակվելու: Պարտադիր է լրացման համար - *

Loading...