Նոր աշխատող գրանցելու համար

ArGalstyan.

Հարգելի հաշվապահներ, կարո՞ղ եք ուղարկել ինչ թղթեր են պետք նոր աշխատող գրանցելու համար և ու՞մ պետք է ուղարկել այդ թղթերը: Կանխավ շնորհակալ եմ:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
1 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
aren05

Բարև Ձեզ, նոր աշխատող գրանցելու համար անհրաժեշտ փաստաթղթերն են՝ դիմում, անձնագիր, սոց.քարտ, աշխատանքային գրքույկ, դիպլոմ, եթե պաշտոնը պահանջում է (կան մասնագիտություններ, որոնց դեպքում պահանջվում է համապատասխան օրգաններից թույլտվություն), սա աշխատողից, իսկ գրանցելու համար գրանցման հայտը էլեկտրոնային եղանակով ուղարկում եք ՊԵԿ, կազմում եք աշխատանքային կամ քաղ. իրավական պայմանագիր, լրացնում եք անձնական թերթիկ, ամրագրում եք հրամանագրքում, քաղվածք հրամանից, կազմում աշխատողի անձնական գործը: