Արդյո՞ք պարտադիր են փաստաթղթերը

Կարինե․

Բարև ձեզ, հարգելի հաշվապահներ։ Եթե կազմակերպությունը տարածք է վարձակալել ֆիզ․ անձից իր գործունեության համար, ապա հարկավո՞ր է կազմել վարձակալության պայմանագիր, հանձման-ընդունման ակտ և հաշիվ ապրանքագիր։ Կանխավ շնորհակալություն։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
2 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Գայանե

Այո, հարկավոր է կազմել վարձակալության պայմանագիր, հանձման-ընդունման ակտ: Հաշիվ ապրանքագիրը կարող եք գրել տարվա կտրվածքով՝ թղթային։

Tigran

այո պետք է կնքել վարձակալության պայմանագիր, հաշիվ ապրանքագիրը ըստ 150-րդ հոդվածի մաս 13-ին համապատասխան տվյալներով։վճարված եկամուտների մասին տարեկան հաշվարկ էլ պետք է ներկայացնեք: