Վարձույթի ծառայություններ

Jora.

Բարև Ձեզ. Խնդրում եմ օգնել մեզ պարզաբանելու հետևյալ հարցը.
Մեր ՍՊԸ մինչ այժմ գործել է որպես տրանսպորտային
ծառայություն (աղբահեռացում) մատուցող կազմակերպություն:
Դեպքից դեպք նաև պայմանագրային հիմունքներով կատարել ենք մեծածախ առևտուր:
ՀԴՄ չենք ունեցել ինչպես նաև հաշվառման գիրք չենք վարել, քանի որ փոխանցումով ենք
աշխատել և դրա անհրաժեշտությունը չի եղել:
Պատրաստվում ենք շուտով ձեռք բերել համապատասխան սեղան – աթոռներ և սպասք և սկսել
նաև վարձույթի ծառայություններ մատուցել:
Խնդրում եմ պատասխամել. Ինչ քայլեր պետք է կատարենք մինչ նշված գործունեությունը
սկսելը, որպիսի չխախտենք օրենքի պահանջները:
Մասնավորապես-Արդյոք անհրաժեշտ է ՀԴՄ ունենալ կամ սկսել հաշվառման մատյան վարել:
Ուրիշ ինչ պահանջներ է ներկայացվում նմանատիպ գործունեությանը;
Ձեր պատասխանի համար ` կանխավ շնորհակալություն: Հարգանքներով Ժ.Սարգսյան

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Արփինե

Հաշվառման գիրք ասելով՝ ի՞նչ նկատի ունեք: Դուք պարտադիր պետք է ունենայիք դրամարկղի գիրք՝ հարկայինով հաստատված, և աշխատանքային գրանցամատյան՝ Ձեր կնիքով հաստատված՝ վարձու աշխատողներին գրանցելու համար: Իմ կարծիքով՝ ՀԴՄ ապարատը պարտադիր է բնակչության սպասարկման գործում:

"ՀԱԿՏԷԴ" հաշվապահական ընկերություն

Barev Dzez! ete duq patrastvum eq matucel tsarajutun bnakchutyany HDM aparaty partadir e.Ajl manramasnutynneri hamar ajceleq mer ejy ev texadreq Dzer harcery; http://groups.to/armenianaccountants/
kam greq;armenian.accountants շնիկ gmail.com

Harganqnerov

Jora

Հարկայինի կողմից հաստատված դրամարկղի գիրք մենք ունենք, աշխատակիցների գրանցամատյան նույնպես: Հարցը վերաբերվում է առաքման գիրք ունենալ-չունենալուն: ՀԴՄ անհրաժեշտ է կանխիկ գործառությունների ժամանակ,իսկ եթե գումարը մուտքագրում են հաշվարկային հաշվին – այդ դեպքում ինչի է անհրաժեշտ ՀԴՄ-ն:

Աննա

Բարև Ձեզ,նախ ասեմ,որ ինչպես վերը նշեցիք, դուք պատրաստվում եք վարձույթի ծառայություններ մատուցել,հետևաբար այստեղ առաքման գրի մասին խոսք լինել չի կարող.առաքման գիրքն օգտագործում են ապրանքը վաճառելիս,ձեր ձեռք բերած ապրանքներն այսպես թե այնպես հետ են վերադարձվելու,իսկ հետագայում,երբ դրանք այլևս չօգտագործեք,կարող եք պարզապես դուրս գրել` ծախսագրելով:Ինչ վերաբերումէ ՀԴՄ-ի ապարատին,եթե կազմակերպություններն են վերցնելու,նրանք կփոխանցեն Ձեր հաշվին,այդ դեպքում այն պետք չէ,իսկ եթե անհատները ,ապա` պետք է,քանի որ անհատները գումար իրենց հաշվից չեն փոխանցելու,այլ իրենց սեփական միջոցներից,իսկ փոխանցման դեպքում բանկում ստիպված են վճարել միջնորդավճար,որը կարծում եմ ոչ մեկի համար էլ ցանկալի չէ: