Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ աշխատողների գրանցման համար

Անի.

Ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք Ա/Ձ-ին աշխատողների գրանցման համար, և որտե՞ղ ներկայացնել այդ փաստաթղթերը:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

Աշխատողների գրանցման համար` պատճեններ՝ անձնագիր ու սոց. քարտի կամ նույնականացման քարտի, դիպլոմի, ընդունվելու դիմում, անձնական թերթիկ: Այդ փաստաթղթերը պետք է Ձեզ մոտ պահեք մինչ լուծարումը:

Ալլա

Ոչ մի տեղ չեք ներկայացնում, այդ տվյալների հիման վրա էլեկտրոնային գրանցման հայտ եք ուղարկում հարկային:

Nerses

Անհրաժեշտ են անձնագրի, սոց. քարտի պատճենը, կախված գործունեությունից կարող է անհրաժեշտ լինի նաև այլ փաստաթղթեր:

karine

Փաստաթղթերի պատճեները կցում եք աշխատողների անձնական գործերին, որի հիման վրա հրամանագրում եք և ՊԵԿ հաշվետվությունների համակարգով հայտ եք ներկայացնում՝ ձև 79: