Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ աշխատողների գրանցման համար

Անի.

Ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք Ա/Ձ-ին աշխատողների գրանցման համար, և որտե՞ղ ներկայացնել այդ փաստաթղթերը:

Ֆեյսբուքյան մեկնաբանություններ

Accountant.am
Author: Accountant.am

4 thoughts on “Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ աշխատողների գրանցման համար

  1. Աշխատողների գրանցման համար` պատճեններ՝ անձնագիր ու սոց. քարտի կամ նույնականացման քարտի, դիպլոմի, ընդունվելու դիմում, անձնական թերթիկ: Այդ փաստաթղթերը պետք է Ձեզ մոտ պահեք մինչ լուծարումը:

  2. Ոչ մի տեղ չեք ներկայացնում, այդ տվյալների հիման վրա էլեկտրոնային գրանցման հայտ եք ուղարկում հարկային:

  3. Անհրաժեշտ են անձնագրի, սոց. քարտի պատճենը, կախված գործունեությունից կարող է անհրաժեշտ լինի նաև այլ փաստաթղթեր:

  4. Փաստաթղթերի պատճեները կցում եք աշխատողների անձնական գործերին, որի հիման վրա հրամանագրում եք և ՊԵԿ հաշվետվությունների համակարգով հայտ եք ներկայացնում՝ ձև 79:

Մեկնաբանել

Ձեր էլ. փոստը չի հրապարակվելու: Պարտադիր է լրացման համար - *