Արդյո՞ք անհրաժեշտ է հրամանագիրք

Կարինե․

Բարև Ձեզ։

Շնորհավորում եմ Ձեր տոները։ Հարցս հետևյալն է՝ Կազմակերպության հրամանները անհրաժե՞շտ է գրել հրամանագրքում, եթե այո, որտեղի՞ց ձեռք բերենք հրամանագիրք։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
7 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Լուսինե

Բարև Ձեզ։ Ոչ, հրամանագիրք անհրաժեշտ չէ վարել։

Tigran

որտեղի՞ց ձեռք բերենք հրամանագիրք։հարցրեք հակոբ-1 գրատուն,3-րդ մասում,

Կարինե

Շնորհակալ եմ

Արմեն

Ճիշտն ասած որտեղ կա այդպիսի պարտադիր պահանջ չեմ գտնում: Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում գտա մի հոդված, որն ուժը կորցրել է 2003թ.-ին:
Հոդված 1694.Վարձու աշխատողների աշխատանքի ընդունման, նույն գործատուի մոտ այլ աշխատանքի փոխադրման և աշխատանքից ազատման վերաբերյալ հրամանագիրքը վարելու և պահպանելու կարգը խախտելը(1694 -րդ հոդվածը լրաց. 26.12.02 ՀՕ-499-Ն, ուժը կորցրել է 25.12.03 ՀՕ-31-Ն):
Քանի որ հոդվածը վերաբերում էր աշխատանքային հարաբերություններին փնտրեցի նաև ներկայումս գործող և նախորդ աշխատանքային օրենսգրքերում, բաց ապարդյուն:

Last edited 3 ամիս առաջ by Արմեն
Կարինե

Բարև ձեզ, ստացվում է, որ հրամանագիրք պահելը պարտադիր չի;

Արմեն

Կարծում եմ, որ այո:

Կարինե

Շնորհակալ եմ պատասխանների համար